جهاني شدن جاذبه‌هاي هند زير سايه رسانه‌هاي غربي

به گزارش ميراث آريا (chtn)، اين برنامه که تبليغ‌هاي تجاري صنعت گردگري هند را پوشش مي‌دهد به زودي کار خود را در شبکه‌‌هاي تلويزيوني اروپايي، جنوب آسيا، آسيا- اقيانوسيه، استراليا و خاورميانه آغاز خواهد کرد.

لينا ماردن، مشاور ارشد وزارت گردشگري هند گفت: اين برنامه سعي دارد تصويري متفاوت از اين کشور را از طريق روايت‌هاي گوناگون به مخاطبان خود بشناساند.

وي افزود: انتخاب اين شبکه تلويزيوني براي معرفي جاذبه‌هاي هند، گستردگي آن در سطح جهان و مخاطبان بسيار آن بوده است./109

انتهای پیام/

کد خبر 138708087